2018-06-19 13:02 Nyheter

Nu kan man prenumerera på nyheter!

Klicka och få uppdateringar via e-post. Klicka och få uppdateringar via e-post.

Nu har vi gjort det enklare för era besökare att hålla sig uppdaterad. Genom att vi har lagt till en knapp för att följa ett nyhetsrum kan besökare nu prenumerera på era nyheter och få uppdateringarna via e-post. Och självklart kan ni se vilka som följer er och även bjuda in era egna kontakter om ni vill.

Du har väl inte missat att våra tjänster för nyhetsrum och pressutskick ingår helt kostnadsfritt för dig som blev Notified-kund innan 2018? Just nu erbjuder vi dessutom gratis hjälp med att starta igång ert nyhetsrum, oavsett om ni behöver bygga ett helt nytt från grunden, eller om vi ska flytta över ert innehåll från er nuvarande leverantör!

Hjälp mig komma igång med mitt nyhetsrum

Och ja, självklart följer vi GDPR och värnar om den personliga integriteten, så alla prenumerationer måste godkännas och verifieras innan det skickas några nyheter.

På Notified förser vi tusentals företag världen över med våra verktyg för att de enklare och snabbare, genom rätt information, ska kunna fatta välgrundade beslut och kommunicera rätt. Företaget NSO Group AB som äger Notified grundades 2009. Idag är vi ca 30 anställda på våra kontor i Stockholm och Malmö.