2018-08-23 14:08Nyheter

Nu kan du få ut mer av ditt nyhetsrum med utökad analys!

Under sommaren har många av våra kunder kommit igång med sina nyhetsrum med hjälp av vår enkla och moderna plattform. Superskoj tycker vi, och nu utökar vi funktionaliteten ytterligare i denna del av plattformen genom att addera en analysdel där du kan se trafiken i ditt nyhetsrum, vilka poster som är mest populära etc.

Är du kund och har ännu inte kommit igång med ditt nyhetsrum? Passa då på, eftersom vi just nu erbjuder helt kostnadsfri uppstartshjälp där vi hjälper er att flytta över om ni har ett existerande nyhetsrum, sätta upp kontaktlistor, skräddarsy designen och givetvis utbilda i hur du använder denna del!

Använd länken nedan för att anmäla ert intresse så kommer Maria, som är ansvarig för Nyhetsrum på Notified, att höra av sig inom kort!

Jag vill komma igång med vårt nyhetsrum!

Fler nyheter och uppdateringar

Vi är riktigt glada över att vi äntligen kan hämta, mäta och analysera data från Instagram igen. Det innebär för dig som kund att du nu har tillgång till kontoanalyser, dvs profilinfo och antal följare med mera för att du ska få full koll på ditt egna eller andras Instagramkonton.

För dig som tidigare haft Instagramkonton upplagda i Notified behöver du göra en liten förändring för att inhämtningen skall fungera igen. Du behöver koppla upp ett Instagram Business Account för att ha möjlighet att hämta in antingen ditt eller någon annans konto.

Läs gärna mer om hur du gör för att komma igång med Instagram. Annars hjälper vi dig gärna, bara kontakta vår support.

Vi är också väldigt glada över att vi under hösten kommer att få tillgång till ännu djupare analysmöjligheter för konton som du kontrollerar, exempelvis för att kunna se exakt organisk räckvidd och hur det går för dina stories m.m. Mer information om detta kommer löpande!

Facebook Insights är tillbaka!

Precis som i den gamla versionen av Notified kan du nu koppla upp Facebook-konton du äger för att få utökad analysdata. Bland annat så kan du se exakt organisk och betald räckvidd, hur mycket trafik som olika poster genererat och mycket mer.  Läs mer om Facebook Insights

Och mycket mer är på gång...

Vårt utvecklingsteam håller just nu ett mycket högt tempo och har väldigt mycket på gång inför hösten! Bland annat så kommer du snart kommer kunna ladda ner vår nya Smartphone-app, få ännu bättre möjligheter att hitta relevanta mediekontakter, bevaka nya typer av mediekällor och en hel del annat. Stay tuned!

Bästa hälsningar //

Teamet på Notified

På Notified förser vi tusentals företag världen över med våra verktyg för att de enklare och snabbare, genom rätt information, ska kunna fatta välgrundade beslut och kommunicera rätt. Företaget NSO Group AB som äger Notified grundades 2009. Idag är vi ca 30 anställda på våra kontor i Stockholm och Malmö.

Josefin Häggström
Head of NewBiz Sverige