2018-10-15 09:48Bloggpost

#notiefacts oktober om det digitala valet

Torsdagen den 11:e oktober var det dags för den första frukostföreläsningen, av vad vi hoppas kunna bli många framöver. #notiefacts - intressanta och inspirerande fakta om digital kommunikation med Notified, kommer att arrangeras en gång i månaden, med varannan föreläsning i Malmö och varannan i Stockholm.

Missade du första #notiefacts?

Ingen fara, vi filmade såklart hela eventet, så även om det inte är samma sak som att vara där på riktigt, så kan du i alla fall ta del av det i efterhand. Filmen finns självklart tillgänglig på vår YouTube-kanal:

Hela filmen från frukostföreläsningen om Det digitala valet på #notiefacts frukostseminarium den 11:e oktober

Även själva presentationen finns tillgänglig för nedladdning som pdf om ni vill titta på den i lugn och ro.

Ladda ned notiefacts-okt2018.pdf

Nästa #notiefacts kommer att ske i Stockholm den 14:e november, så boka in datumet redan nu!

Notified är en av marknadens mest uppskattade digital plattform för att lyssna, mäta och analysera allt om dig, ditt varumärke och din marknad i media så att du kan publicera och distribuera rätt budskap till de som är mest relevanta för dig. Företaget NSO Group AB som äger Notified grundades 2009. Idag är vi ca 30 anställda på våra kontor i Stockholm och Malmö.